A 73 országban forgalmazott márka díjának odaítélésekor figyelembe vették a Skoda márkafilozófiájának következetes magyarországi megvalósítását, a márkakereskedői hálózat szolgáltatási szinvonalának emelkedését és a kiszállítási darabszámokat.

A siker a 2003-ban 51 tagúra bővült márkakereskedői hálózatnak és az importőr 12 Skoda divízión dolgozó munkatársának köszönhető. A márkakereskedői hálózatot ráadásul úgy sikerült 51 tagúra bővíteni, hogy új vállalkozások helyett az eddigi kereskedők nyitottak újabb telephelyeket az országban.

A csapatmunka és a marketingaktiviás értékelése szintén hozzájárult az elismeréshez. Az eredmények önmagukért beszélnek: míg 2002 végén 11.521 autó kiszállítását könyvelhette el a cseh márka, addig 2003-ban a kiszállított darabszám elérte a 15.662 darabot. Mindez csaknem 36 százalékos növekedést jelentett 2002-höz képest, 7,5 százalékos piaci részesedés mellett.

A sikerszéria 2004-ben minden bizonnyal folytatódni fog: az év első 5 hónapjában 6445 darab gépkocsit szállított ki a Skoda, és jelenleg az 5. a márkák versenyében, piaci részesedése pedig 7,8 százalék. A cseh márka 2004. április eleje és 30-a között 1601 személyautót szállított ki, amellyel magyarországi történetének legjobb hónapját zárta. Ugyanakkor még ennél is jobb hónap volt a május, amikor 1641 új Skodát vettek át a tulajdonosok.

A sikereken tovább lendíthet, hogy még idén augusztusban megérkezik a Skoda Fabia némiképpen megújult, „Facelift” változata, míg a minden ízében átalakított új Skoda Octavia generáció debütálása szeptemberben várható.