Ingyenes szervizállomásokat állított fel a Hyundai a benzinkutaknál, illetve bevásárlóközpontokban, ahol nemcsak a Hyundai autótulajdonosok, hanem a más márkákat vezető autósok gépjárművét is szakképzett szerelők ellenőrzik. A Hyundai emellett ajándékokat és promóciós kuponokat is oszt, amelyeket a kontinens Hyundai kereskedéseiben lehet beváltani.

A Hyundai azt tervezi, hogy a „Before service” kampányt teljes Európára kiterjeszti, hogy magasabb szintre emelje szervizhálózata szolgáltatásait és növelje a márka ismertségét. A szervizprogram a várakozások szerint növeli majd az értékesítéseket, és megszilárdítja a Hyundai pozícióját.

Az ingyenes szervizállomásokon új modelleket is kiállít majd a Hyundai, illetve lehetőséget biztosít jelenlegi és potenciális ügyfeleinknek, hogy kipróbálják a vállalat legújabb modelljeit, s hogy ily módon személyesen tapasztalhassák meg a Hyundai minőségét és teljesítményét.

A Hyundai mindezek mellett a futballtorna nyolc városában kijelölt egy-egy kereskedést, amely gondozza a vállalat által az EURO2008 számára rendelkezésre bocsátott 265 hivatalos járművet. Európa legnagyobb sporteseményének hivatalos autóipari partnereként a Hyundai a csapatoknak, az UEFA tisztségviselőinek, a VIP vendégeknek, a média képviselőinek és a véleményvezéreknek biztosítja a járműveket az EB alatt. A kijelölt kereskedők bármilyen vészhelyzetre fel vannak készülve a járművekkel kapcsolatban.