A darabszám-növekedés leginkább az Octavianak köszönhető, amely 202617 darab járművel az előző éves eredményt 18,1 százalékkal múlta felül.

Nyugat-Európa bizonyult a legerősebb piacnak a Škoda számára 2006 első kilenc hónapjában: összesen 229051 ügyfél döntött a Škoda márka egyik modellje mellett, 8,4 százalékkal többen, mint az előző évben. Németországban a márka részesedése összességében elérte a 3,5 százalékot – 2006. szeptemberében 12094 darab új autó eladásának köszönhető minden idők legjobb havi eredménye, a márka részesedése 4,1 százalékra adódott.

Spanyolországban folytatódott a 2005-ös évi fejlődés, 2006-ban január és szeptember között 18533 darab autót adtak el, 11,9 százalékkal többet, mint az előző évben. Franciaországban, Svédországban. Görögországban, Belgiumban és más nyugat-európai államokban is sikerült egyértelműen felülmúlni az előző évi eredményeket.

Közép- és Kelet-Európában a Škoda az első három negyedévben összesen 152829 darab járművet adott át ügyfeleinek, 12,5 százalékkal többet, mint a 2005-ös év hasonló időszakában. Különösen erős növekedést könyvelhetett el az orosz, a román és a Baltikum államainak piacain a Škoda, ezeken a helyeken a szeptember havi rekordok is mind megdőltek idén. Csehországban ismét megerősítette egyértelmű piacvezető szerepét a személyautók között, miközben a márka 23,3 százalékos részesedésével a haszonjárművek között is az első a cseh piacon.

Ázsiában és a tengerentúlon is sikerült folytatni az előző év pozitív fejlődését és 2006. januárja és szeptembere között összesen 28839 járművet szállított le a Škoda, 28,1 százalékkal többet, mint az előző évben. Különösen figyelemre méltóan emelkedtek az eladások Indiában (9222 jármű, +39,8%), Egyiptomban (3168 autó, +67,8%) és Izraelben (2696 jármű, +28,1%).