Mint például a lépcső mögött, ahol az Aquada csodálható meg. A szemből az MX-5-ösre emlékeztető kétéltű közvetlenül a vásárcsarnok főbejáratával szemben kapott tulajdonképpen egy nagyon jó kis helyet. Rálátni a főbejárat előtt reggel 7 óta percenként megálló taxikra, amikből azok a szerencsések szállnak ki, akiknek sikerült egyet elcsípni, és így még viszonylag pontosan ideérni.

Az első sajtónap délutánjára már a legtöbb csatát megvívták. A Citroen kezdett, rögtön reggel 8-kor volt a Xsara-utód C4 bemutatója, ami ugyan még koncepcióautóként fut, de már C4-nek hívják. Aztán a Rolls-Royce következett az új Cabrio tanulmány 100EX leleplezésével. Majd a BMW folytatta a sort az 5-ös Touringgal, azután jött szépen sorban a Peugeot a 407-sel, a Mini a Cabriojával, a Chrysler a Crossfire-rel, a Jaguár a megemelt XK-val, és még rengetek újdonság.

A világ minden tájáról ideérkezett autós (motoros) újságírókkal szemben a vásáron dolgozók többségét egyáltalán nem lelkesíti az esemény, ez a monumentális autótavasz. Ők csak az állandóan hömpölygő tömeget látják, ami után folyton csak takarítani kell. „Az egyik szélvédőn egy kíváncsi látogató még az orrlenyomatát is otthagyta” – kommentálta az eseményeket, mélyeket sóhajtva a csinos, szőke orosz hosztesz, Olga, aki a Toyota csapatának tagja. Az elmúlt három napban napi 13-16 órát töltött a vásáron, és ma sem fog előbb végezni, de hát ez a nagy genfi show ára.

Újdonságok a képgalériában! Olvassa el az egyes márkákról szóló külön írásokat is!