Ha a motor beindul, az SMS-ezés leáll. A BMW Egyesült Államokban működő forgalmazója ezzel a mondattal foglalja össze legújabb kampányának lényegét,amely mostantól egészen az év végéig tart.

Különösen a modern okostelefonok megjelenésével nőtt meg a vezetés közben sms-t olvasó vagy épp író emberek száma, így ez a tevékenység immár komoly tényezőnek számít a közúti balesetek tekintetében. Arról, hogy mire kell gondolni, nemrég már közöltünk egy videót. 2009-ben 5500 ember halt meg olyan balesetben, amelynek oka arra volt visszavezethető, hogy egy sofőr nem az útra figyelt, a fiatal autóvezetők 87 százaléka elismerte, hogy szokott a volán mögött SMS-ezni. A BMW egyébként az Egyesült Államokban kifejezetten tinédzserek számára is tart vezetéstechnikai tréningeket, ahol felhívják ennek a viselkedésnek a veszélyeire is a figyelmet.