Nehéz új dolgot vinni a Porsche 911 átalakítások világába, Marc Philipp Gemballa ezért az eddig talán legkevésbé figyelmet kapott szegmenst, a szabadidő-autók világát veszi célba első saját konstrukciójával. A 27 éves fiatalember szerint egyébként vége a lóerőháborúnak, ezért inkább az átépítés különlegességére koncentrált. Két év intenzív fejlesztőmunkájának az eredménye a Marsien, azaz marslakó névre keresztelt alkotás, amelynek a tesztelését egyébként a Közel-Kelet sivatagjaiban végezték, mert a potenciális ügyfelek odavalók, és kedvenc szórakozásuk a homokdűnéken való száguldozás. Az Al Faya sivatagban végzett tesztelés során szembesült azzal Marc Philipp Gemballa, hogy a sivatag egy teljesen más világ, aminek a meghódítására szánják az autót; ez adta az ötletet a névhez.

A kiindulási alap a Porsche 911 Turbo S, amely teljes karbon karosszériát kap, amelynek kialakításánál figyelembe vették a fokozott hűtési igényt is. Alan Derosier formatervező készítette a megjelenést, a paneleket egy német autóipari beszállító készíti, aki egyébként F-1-es csapatoknak is szállít elemeket. Az áramvonalas kialakítást számítógépes szimulációval tökéletesítették. Az első példány háromrétegű gyöngyházfehér fényezést kapott, egyedi kristályok teszik különlegessé a csillogást, és kerámia védőbevonat vigyáz a külsőre. A hathengeres boxermotort a RUF készíti, megelégedtek 750 LE/930 Nm teljesítménnyel, ezt az aktuális Euro 6-os előírások betartása mellett tudja az erőforrás, extraként elérhető 830 lóerő is. Az olasz BMC szűrő-specialista készítette a sivatagi körülményekre felkészített légszűrőt. A duplakuplungos váltót megerősítik, a 911-esnél hosszabb féltengelyeknél a Cayenne csuklóit használják. A kipufogó az Akrapovic terméke, és a lehgető legjobb hangélményt biztosítja.

A Marsien futóművét a KW Automotive segítségével készítették, az elektronikusan vezérelt lengéscsillapítók mellett elektronikusan szabályozott a magasság, gombnyomásra 120 mm-ről 250 mm-esre lehet növelni a hasmagasságot. Extraként választható a Reiger Suspension tereprali-felfüggesztése normál lengéscsillapítókkal és állandó – magas – hasmagassággal. Alumíniumlemezből készített védőpanelek védik a technikát alulról. A KW felfüggesztéssel és utcai abroncsokkal szerelt változat 2,6 másodperces 0-100 km/óra gyorsulásra képes aszfalton, csúcssebessége 330 km/óra. Az utastérben Alcanatara kárpitot és sok látható karbont találunk, a színeket a vásárló választja ki, a különösebb egyedi igények és adók nélkül 495 ezer euróba kerülő Marsienből csak 40 példányt gyártanak, ennek a mennyiségnek több mint a felét az autó bejelentésekor értékesítették.