Hosszú évek legdrámaibb napja zajlott szombaton a versenynaptárba hét év után visszatérő Török Ralin. Sok élmenő kiesett, ebből profitált a Toyota észt pilótája, Ott Tanak és türelmesen kivárva megnyerte a murvás ralit.
„Nagyon nehéz verseny volt. Pénteken úgy gondoltuk, hogy ha az első ötben vagy hatban érünk célba, már boldogok lehetünk. Ez egy olyan rali volt, ahol nem a leggyorsabb, hanem a legrátermettebb győzhetett. Az egész ralit megállás nélkül teljesítettük, s most a világbajnokság állása nagyon érdekesen néz ki.” – szögezte le Tanak, aki ezzel az eredményével 13 pontnyira megközelítette Thierry Neuville-t az egyéni ponttáblán.

A Hyundai belga pilótája egyébként megnyerte az első napi csatát, de szombaton kiesett, mikor autójának bal felfüggesztése autója motorháztetején kijőve tört utat magának. Visszabicegett autójával a célba és a szerelők megpróbálták a hátsó felfüggesztésből pótolni az első hiányzó darabjait, de sikertelenül. Túl nagy volt a sérülés, így feladta a küzdelmet. Később folytatta a versenyt és a Power Stage-en szerzett maximális pontjával vigasztalódhatott.

Sebastien Ogier került így az élre, de a következő gyorsaságin ő is elvérzett, mivel Fiestájának jobb első keresztlengőkarja eltört. A francia pilóta telefonos segítséggel a csapat mérnökei által próbált javítani helyzetén, de nagyon sokat küszködött, teljesen elfáradva majdnem fel is adta. A kései érkezésért időbüntetést kapott és visszaesett a negyedik helyre. Reményei egy jobb helyezésért később elszálltak, mikor a délutáni nyitó szakaszon kicsúszott, nekiment egy fának és az autója elakadt egy kanyar külső ívén.

Andreas Mikkelsen visszaszerezte az első helyet, s sokáig tartotta is magát ezen a helyen, mígnem egy felfüggesztésbeli meghibásodás miatt csak hátsókerék meghajtás maradt az autójában. Négy percet vesztett és az ötödik helyre esett vissza. A Citroen idei szereplését nem kíséri szerencse, s ez alól a Török Rali sem volt kivétel. Craig Breen és Mads Östberg is pokoli napon volt túl. Breen járt rosszabbul. C3-asa lángra kapott és úgy kiégett, hogy rá sem lehetett ismerni. Östberg mindeközben autója törött turbója miatt állt ki.

A Német Rali harmadik helyezettje Esapekka Lappi sem gondol vissza majd jó szívvel Törökországra. A Toyota fiatal pilótája a hatodik helyről esett ki karambol miatt. A második helyezett Jari-Matti Latvala idei legjobb helyezését szerezte meg Törökországban, éppúgy, mint Hayden Paddon a harmadik hellyel. Negyedikként Teemu Suninen ért célba, majd négy perces lemaradással a győztes ideje mögött. Az elsőként is menetelő Andreas Mikkelsen végül ötödik lett. Az első kilencet Henning Solberg, a WRC2 győztes Jan Kopecky, Simone Tempestini és a brit Chris Ingram zárja. Tizedikként, egyetlen pontot szerezve Sebatien Ogier ért célba.

A mezőny tagjai ezután is a szokásos hosszú, háromhetes pihenőre vonulnak, majd elutaznak Nagy-Britanniába, hogy a Wales Ralin mérkőzzenek meg egymással, amelyet ezúttal október elején rendeznek meg (2018. október 4-7.).

2018-as Török Rali eredménye
1. Ott Tanak (EST) Toyota Yaris WRC 3:59:24,5
2. Jari-Matti Latvala (FIN) Toyota Yaris WRC 3:59:46,8
3. Hayden Paddon (NZL) Hyundai I20 4:01:10,8
4. Teemu Suninen (FIN) Ford Fiesta WRC 4:03:35,4
5. Andreas Mikkelsen (NOR) Hyundai I20 4:06:36,2
6. Henning Solberg (NOR) Ford Fiesta R5 4:13:05,1
7. Jan Kopecky (CZE) Skoda Fabia R5 4:17:49,7
8. Simone Tempestini (ROU) Citroën C3 R5 4:19:01,6
9. Chris Ingram (GBR) Skoda Fabia R5 4:19:45,8
10. Sebastien Ogier (FRA) Ford Fiesta WRC 4:20:15,7

A világbajnokság állása a Török Rali után
1. Thierry Neuville (BEL) Hyundai WRT 177 pont
2 Ott Tanak (EST) Toyota Racing WRC 164 pont
3. Sebastien Ogier (FRA) M-Sport WRT 154 pont
4. Esapekka Lappi (FIN) Toyota Racing WRC 88 pont
5. Jari-Matti Latvala (FIN) Toyota Racing WRC 75 pont
6. Andreas Mikkelsen (NOR) Hyundai WRT 75 pont
7. Dani Sordo (ESP) Hyundai WRT 60 pont
8. Teemu Suninen (FIN) M-Sport WRT 54 pont
9. Elfyn Evans (GBR) M-Sport WRT 53 pont
10. Hayden Paddon (NZL) Hyundai WRT 49 pont

Gyártók
1. Toyota Racing WRC 284 pont
2. Hyundai WRT 279 pont
3. M-Sport WRT 244 pont
4. Citroen WRT 169 pont