Idő előtt: az új Suzuki Vitara Brezza

2016. január 29. (péntek)

Február 3-án lesz a hivatalos leleplezése az új Suzuki Vitara Brezzának, de már itt vannak az első sajtófotók az újdonságról.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Méret tekintetében pontosan az új Ignis és az Esztergomban gyártott Vitara között félúton helyezkedik el a Vitara Brezza nevű szabadidő-autó, amelynek karosszériája az indiai adójogszabályokhoz igazítva pontosan 3,99 méteres.


Alapvető eltérés a nálunk gyártott Vitarához képest, hogy a Brezza alatt a Swift padlólemeze és technikája rejtőzik, egyelőre szó nincs arról, hogy összkerékhajtást kínálnának hozzá, és a forgalmazás is csak egyféle motorral, az 1,25 literes turbódízellel indul – a pletykák szerint azonban 75 és 90 lóerős (utóbbi változó geometriás turbóval rendelkezik) teljesítménnyel is választható lesz a kis négyhengeres. Felszereltségből négyféle lesz, az alapmodellbe csak vezetőlégzsák és blokkolásgátló kerül, ami Indiában az elfogadott szintet jelenti. A csúcsváltozat kétszínű karosszériát és 16 colos felniket kap. Többet majd február 3. után tudunk majd mondani az új SuzukiVitara Brezzáról, amelynek európai forgalmazását nem tervezik.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Idő előtt: az új Suzuki Vitara Brezza

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér