Hivatalosan nem sok mindent árultak még el az új Land Rover Defenderről, csak annyit tudni, hogy a sorozatgyártású modell nem úgy fog kinézni, mint a pár évvel ezelőtt többféle megjelenéssel is bemutatott tanulmányok. Erős álcázás borítja még a karosszériát, amit csak azért mutatnak meg most részletesen, mert hamarosan megkezdik az észak-amerikai tesztelést, amikor várhatóan sok fénykép készül majd az újdonságról.

A képeken látható ötajtós változat mellett lesz még sokkal rövidebb, háromajtós kivitel is, amely méretéből adódóan kitűnő terepjáró-képességekkel rendelkezik majd. Azon kívül, hogy önhordó a karosszéria, semmi egyéb részlet nem ismert, de abból kiindulva, hogy a Nyitrán felépített üzemben készítik majd az újdonságot, ahol a Discovery készül jelenleg, valószínűleg a Defender is a hosszmotoros padlólemezt használja.

Ebből következően a benzin- és dízelmotoros változatok – a 2,0 literes négyhengeres mellett az új, 3,0 literes soros hathengeresek is elérhetőek lesznek – mellett hálózatról tölthető hibrid is készül. A hivatalos menetrend szerint 2019-ben ismerjük meg az újdonságot – a Genfi Autószalont kihagyja a Jaguar/Land Rover –, a sorozatgyártás és a forgalmazás azonban csak 2020-ban kezdődik.