Erősebbnek hazudja magát a legújabb Audi TT

2012. július 4. (szerda)

Gyári optikai tuningot kap az Audi TT, így a gyengébb motorral is úgy néz ki, mint a legerősebbek.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Új limitált szériával próbálja megédesíteni a jelenlegi TT generáció utolsó hónapjait az Audi, a győri gyártású sportkocsi S Line Competition változata csak a három leggyengébb erőforrással választható.


Azért nem beszélünk kevésből, hiszen az 1.8 TFSI 160, a 2.0 TDI 170, a 2.0 TFSI 211 lóerős, tehát csak a modellsorozaton belül számítanak gyengének ezek a modellek. Az új optikai tuning csomaggal most ezt lehet palástolni, a gyár szerint a 4300 eurós ár nagyjából a fele annak, amit az egyes elemek egyenkénti összeválogatásával kellene fizetni: Xenon plus fényszórók, új első-hátsó lökhárító, küszöbborítás, S Line emblémák, és rögzített hátsó szárny. A 19 colos, feketére fényezett felnikre 255/35-ös abroncsokat szerelnek, az S Line sport felfüggesztés 10 mm-rel csökkenti a hasmagasságot. Az utastérben alumínium betéteket és perforált-alcantara/bőr kárpitozást találunk. Négyféle színben választható az Audi TT S Line Competiton kupé, narancs és fehér metál, illetve szürke és vörös gyöngyház-effekt fényezéssel.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Erősebbnek hazudja magát a legújabb Audi TT

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/14/15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Honda HR-V, Tesla Model S P85D, BMW X5 xDrive40e
  • Bemutató: Audi A4, Renault Talisman
  • Vezetéstámogató újdonságok
  • Teszt: Suzuki Vitara 1.6 DDis AllGrip, Yamaha MT-09
  • Haszonjármű-melléklet: Fiat Dobló Cargo 1.6 Multijet, Iveco Daily Hi-Matic, Volkswagen T6, EvoPro Modulo Electric, Renault Trucks alternatív hajtásrendszerek
  • Használt autó: Iveco Daily autószállító

Időjárás

Budapest

gyengén felhős
26 °C
14 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér