Első képek az új Suzuki SX4-esről

2012. július 18. (szerda)

Spanyolországban sikerült lefényképezni a Suzuki következő öszvérautóját, az SX4-es második generációját.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

Szokásához híven a Suzuki nem szereti, ha idő előtt napvilágot látnak az új modelljei, ezért például a következő generációs SX4-est is a teljes karosszériát beborító vastag takaróval tesztelik a közúton. Azonban a mindent elfedő álcán is kellett néhány nyílást vágni, ami azért elég sokat elárul a változásokról.

A cikk a hirdetés után folytatódik

A legszembetűnőbb újdonság, hogy immár nincs dupla A oszlop, az irányjelzőket is tartalmazó külső tükrök az ajtókra kerültek. Jobban megformálták az autó elejét is, a V alakú motorháztető és a sárvédők között jól látható a törés, a fényszórók is mintha nagyobbak lennének.

 

A vastag takarón keresztül nézve mintha a Kizashira hasonlítana a megjelenés, de azért az első lökhárító alján kivillanó ezüst betét arra utal, hogy itt épp a szabadidő-autós megjelenésű változatot látjuk. Egyelőre nem biztos, hogy újra lesz személyautó kivitel is, ha az Ertiga eljut hozzánk, akkor már nem lesz szükség a személyautós egyszerű modellre. Az utastérről készült fénykép is azt mutatja, hogy az eddiginél komolyabb, feljebb pozicionált autóval van dolgunk.

 

Az esztergomi gyártási darabszámokat növelheti a Fiat-változat, amely rokonságnak több új erőforrást is köszönhetünk majd. A második generációs Suzuki SX4-esnél a dízelmotor az 1,6 literes Fiat blokk lesz 90-125 lóerő közötti teljesítménnyel, és valószínűleg az olaszok 1,4-es benzines turbómotorja is bekerül majd a motortérbe. Utóbbi egyébként már csak azért is valószínű, mert a Suzuki újra megpróbálkozik majd az autó észak-amerikai forgalmazásával, és a Fiat ezt az erőforrást már felkészítette az ottani követelményekre. A Párizsi Autószalonon várható az új Suzuki SX4-es bemutatkozása, a forgalmazás is megindulhat már 2013 elején.

 

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Első képek az új Suzuki SX4-esről

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/14-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: 50 éves az Opel Formatervező Központja
  • Vezettük: Toyota Yaris, Can-Am Spyder RS
  • Teszt: Peugeot 308 SW 1.6 e-HDi, Peugeot 308 SW 2.0 BlueHDi, ©koda Roomster Scout 1.2 TSI DSG, ©koda Superb Combi 3.6 FSI V6 4x4 L&K, Citroën Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDi, Citroën C5 Cross Tourer 2.2 HDi 200 aut., Hyundai Grand Santa Fe 2.2 CRDi 4WD A/T
  • Technika: az Audi dízelmotor fejlesztései

Aktuális: Auto Bild 2014. július-augusztus

Autó-Motor aktuális címlap
  • Összehasonlítás: Kompakt ötajtósok: Ford Focus 1.6 TDCi, Opel Astra 1.6 CDTI, Peugeot 308 1.6 e-HDi, Renault Mégane 1.5 dCi Stop&Start, Volkswagen Golf Blue TDI. Prémium szabadidő-autók: Audi Q5 3.0 TDI Clean Diesel quattro S tronic, Mercedes GLK 350 CDI 4Matic, Porsche Macan S Diesel
  • Vezettük: Citroen C4 Cactus, Jeep Cherokee, Volkswagen Caddy Kombi 2.0 TDI DSG 4Motion
  • Exkluzív: Leyat Hélica propellerautó
  • Technika: Volkswagen Passat B8
  • 100 000 km: Volvo V60 D2 DRIVe

Időjárás

Budapest

gyengén felhős
22 °C
16 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?