Épp csak megérkezett az európai piacokra a Chevrolet Malibu, a New York-i Autószalonon máris bemutatták a márka csúcsmodelljét, az Opel Insignia padlólemezre, de annak nyújtott változatára felépített új Impalát. A modellnek ez a tizedik generációja.

Mindent beleadtak a formatervezők, az orr egy kicsit camarós, az oldalfalon se spóroltak a lemezhullámokkal, és hátulról is sportos a megjelenés. A méretek még nem ismertek, de minden bizonnyal öt méter fölött van a karosszéria teljes hossza.

Nem csak amerikai értelemben rendelkezik az autó luxusautós vonásokkal, a négyhengeres benzinmotorok esetén például aktív zajkioltással gondoskodnak a csendes utastérről. A középkonzolon alaphelyzetben 11 centis képátlójú normál képernyőt találunk, felár ellenében 20 centis átlójú érintőképernyő is rendelhető – ezúttal nem felnyílik, hanem felcsúszik a fedél. A távolságtartó tempomat képes megállásig fékezni majd újra elindítani az autót – a dugóban araszoláskor csak a kormányt kell fognia a sofőrnek. Van még holttérfigyelő, sávtartó-segéd, pre-crash fékrendszer, és szériában adott 10 légzsák.

A motorválaszték háromtagú, mindegyikben közös a közvetlen benzinbefecskendezés. Az alap 2,4-es négyhengeres 182 lóerős és eAssist technológiai csomaggal (fékenergia-visszatermelés) is rendelkezik, a következő lépcső az új fejlesztésű 2,5-ös négyhengeres 195 lóerővel, a csúcs a 3,6 literes, 3,6 literes V6-os. Mindegyik erőforráshoz hatfokozatú automatikus váltót adnak.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!