Rögtön két, hálózatról tölthető hibriddel bővíti a kínálatát a Mercedes-Benz, amelyek közös jellemzője a 320 lóerős rendszerteljesítmény, egyébként teljesen eltérő hajtásokat kaptak az autók. A GLC 300 e-ben például 2,0 literes, 211 lóerős (350 Nm) benzines a belső égésű motor, a kilencfokozatú automatikus váltóba ezen kívül még egy 122 LE/440 Nm teljesítményű villanymotor hajt be, ebből jön össze a 320 lóerő és a 700 Nm.

Az akkumulátor 13,5 kWh kapacitású a kisebb GLC-osztályban, ez 39-43 km-es WLTP-hatótávolságot biztosít, az elektromos csúcssebesség meghaladja a 130 km/órás tempót. A kis helyigényű hátsó tengely és az akkumulátor fogadására felkészített karosszéria miatt csak minimálisan csökken a raktér mérete, 395-1445 liter áll rendelkezésre, a terhelhetőség is csökken kis mértékben a hagyományos modellekhez képest.

A GLE-osztályban a 320 LE/700 Nm eredője a 194 LE/400 Nm teljesítményű dízelmotor és egy 136 LE/400 Nm teljesítményű villanymotor, amelyek szintén a kilencfokozatú automatikus váltóba hajtanak be. Érdemi eltérés, hogy a GLE-osztályban az akkumulátor 31,2 kWh kapacitású, amivel 90-99 km-es WLTP hatótávolságot lehet elérni. A nagyobb teljesítményű villanymotorral és nagyobb teljesítményleadású akkumulátorral itt már 160 km/órát meghaladó az elektromos csúcssebesség.