kep4468Ez utóbbit bizonyítja a Nürburgring északi körén elért időeredmény: 8:49 perccel a Touring éppoly gyors, mint a sorozat sportlimuzinja. A hátsó ülések felső pereméig mérve a csomagtér térfogata 25 literrel több, mint az előző modell 460 literes értéke. Ha lehajtjuk a 60:40 arányban osztott hátsó üléseket, szinte lapos padlójú, 1385 literes csomagteret kapunk – ami 40 literrel nagyobb az előző modellénél.

A csomagtér padlója alatt megfordítható tartórekesz található, ennek egyik oldalát strapabíró, mosható fólia borítja, melyet a lökhárító fölé lehet húzni rakodáskor. Amikor a vezető csak a hátsó szélvédőt nyitja fel, a kényelmes rakodást elősegítve felemelkedik a csomagtértakaró is. E praktikus megoldásokon kívül vízmentesen záró, összecsukható doboz, hálók, esernyőtartó, táskatartók és 12 voltos csatlakozó növelik az autó gyakorlati használhatóságát.

Az új Touring három benzinmotoros változattal – 320i, 325i és a 330i -, valamint két dízelmotoros verzióval – 320d és a 330 d – mutatkozik be. Később érkezik majd a 318i és a 318d erőforrás, míg a 323i csak Európán kívüli piacokra készül. A hathengeres 325i, 330i és 330d modellek összkerékhajtású változatban is megrendelhetők lesznek. Végezetül egy idézet a sajtóközleményből: “Nyugodtan kijelenthetjük, hogy ez a valaha volt legsokoldalúbb 3-as. Ráadásul ez a ‘legnyitottabb’ kombi a világon, amely hatalmas, panorámás tetőablakával szinte olyan élményt nyújt, mint egy kabrió.”