A Ford Ranger-rel közös alapra épülő új Volkswagen Amarok máris megkapta a Delta4x4 műhely Beast-átépítését, amelynél egyfelől a felfüggesztéssel 100 mm-t emelnek az autón, majd az alvázhoz képest a karosszériát is megemelik 50 mm-rel, és akkor ott van még további 20 mm-es hasmagasság-növekedés, amely a 18 colos alufelnikre szerelt 33 col átmérőjű terepabroncsokból következik.

Utóbbiak egyébként még nem a maximumot jelenik, hiszen az emelés és a kerékjáratok 60 mm-es kiszélesítését követően akár 35 col átmérőjű terepabroncsoknak is van hely az Amarok alatt, azzal további 25 mm-rel emelést lehet elérni. A karosszériához egyébként nem nyúltak, leszámítva a kiegészítő fényszórók felszerelését. A futómű emelése 1600 euróba kerül, a karosszéria emelése 2600 euró, a 18 colos felnikre szerelt 33 colos terepgumikért 2900 eurót kérnek, a kerékjárat-szélesítésekért 1800 eurót kell fizetni – és ezekhez még hozzájön a beszerelés költsége is.