Önhordó karosszériás autó eredetileg az 1971-es Dodge Challenger, azonban az FCA mérnökei úgy ítélték meg, az eredeti felépítmény nem lenne elég erős ahhoz, amit ők meg akarnak valósítani, ezért a szó szoros értelmében meghámozták a veteránautót. Teljesen egyedi acélcsőből szerkesztett térvázat készítettek, amelyről szükség esetén könnyen leemelhető a külső héj.
challenger2
Ezen sokat változtattak, leborotválták az ereszcsatornákat, a kilincseket és az irányjelzőket, ráadásként a 2017-es modell hűtőrácsát, fényszóróit és hátsó lámpáit építették be, és mindezt mattszürkére fényezték. Úgy alakították ki a felfüggesztést, hogy a megfelelő rugóutak mellett a kerékjáratokban mélyen legyenek a kerekek, a fékrendszer az aktuális Challenger Hellcat-ből érkezik, a 6,4 literes V8-as Hemi V8-as egyedi kipufogóval rendelkezik, teljesítménye 485 lóerő, a 6 fokozatú kézi kapcsolású váltó a Viper sajátja. Az első kagylóülések is a Viperből érkeznek a kormánykerékkel együtt, a bőrkárpit mellett karbon betéteket is használnak, a hátsó ülésektől megszabadultak.

challenger3

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!