Noha a költségcsökkentés egyik nagy vesztese a versenysport a PSA konszernnél, azért nem hagytak fel teljesen az ez irányú fejlesztésekkel, amire a legjobb bizonyíték, hogy elkészítették a 208-as kisautó R2-es kategóriába tartozó raliautó-változatát.

A motortérbe 1,6 literes, négyhengeres szívómotor került, amelynek teljesítménye 185 lóerő 7800-as fordulatszámon, ehhez ötfokozatú, szekvenciális, a kormányról vezérelhető váltó csatlakozik. A szériaautón lévő elektromos kormány-rásegítés helyett itt hidraulikusat használnak.

Az autó május 10-12-én, a Tour de Corse rali előfutójaként debütál, az autót már meg lehet vásárolni. Az Aszfalt és Kavics kivitel Kittben (speciális alkatrészek és motor) 37 500 euróért kaphatóak, a menetkész Peugeot 208 R2 ára 57 500 euró.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!