Így lett Sebastien Loeb (Citroën) a győztes, Marcus Grönholm (Peugeot) a második és Petter Solberg (Subaru) a harmadik.

Sebastien Loeb esélyese volt a ralinak, s nagyon szép teljesítményt nyújtva szerezte meg idei negyedik győzelmét. Loeb csapattársa, Carlos Sainz negyedik lett egy nehéz hétvégét követően. A spanyol matador nem érezte jól magát szombaton, de végül mégis behozta autóját a célba. A Citroën ezzel megerősítette vezető helyét a konstruktőrök között.

Marcus Grönholm kiesése az Akropolisz ralin meglepetést hozott, de most egyenlített. S bár nem tudta utolérni az élen száguldó franciát, mégis a második helyre behozta a 307 WRC-t. Úgy tűnik az aranyérmes helyezés még várat magára.

A finn oroszlános szombaton átvette a vezető helyet, amikor is egy bizarr eset történt. Az egyik út mellett álló betonoszlopba ágyazott fémrúd átszúrta az autót és a navigátor Timo Rautiainen ülésének párnázatát. Ekkor Grönholm lelassított, hogy megnézze jól van-e navigátora, akinek bár nem esett baja, a 307 WRC-vel versenyző párosnak mégsem sikerült visszaszereznie az így elvesztett időt és a vezető helyet.

“Nehéz verseny áll mögöttünk és nem túl jól éreztem ma magamat: talán valami rosszat ettem! Legalább Timo jól van a tegnapi problémák után. Általában véve nem sikerült rosszul a rali számunkra, de az utolsó előtti szakaszon fellépő sebességváltó-meghibásodás egy kisebbfajta drámát jelentett számunkra. A mérnökök segítő utasításainak hála gyorsan meg tudtuk szerelni, de nagyon keményen meg kellett dolgoznunk a második helyért!” – szögezte le a második helyezett Peugeot-pilóta.

A versenyre nagyon eltökélten készülő, az Akropolisz ralin a harmadik helyet megszerző Harri Rovanperä kiesett a versenyből a második napon, mikor autójának sebességváltója elromlott.

Sainzot az ötödik helyen Francois Duval követi, majd Mikko Hirvonen, Janne Tuohino és Antony Warmbold következnek. Így ismételten néhány nem gyári versenyzőnek jutottak az értékes pontokból.

Petter Solberg volt a rali fő esélyese, de a harmadik hellyel is elégedett lehet, hiszen ő az egyetlen pilóta, akinek sikerült idén minden versenyen pontszerző helyen célba érnie. A norvég pilóta Loeb legnagyobb vetélytársa a 2004-es világbajnoki címért folyó küzdelemben.

Ezúttal Francois Duvalnak sikerült jobban a verseny a Fordnál. Dobogós helyezés felé tartott a belga pilóta, amikor is autójának műszaki meghibásodása miatt majd három percet vesztett. A rali három napja során versenyképesen hajtott, így adva reményt a csapatnak Martin lemaradása után. Míg Duval az ötödik lett, addig csapattársának a 24. hely jutott. Ez annak köszönhető, hogy az észt pilóta autója leállt hosszú időre, miután egy nagy víztócsán áthajtott.

A Mitsubishinél még mindig nagyon keményen dolgoznak azon, hogy javítsanak a Lancer WRC teljesítményén. Gilles Panizzi már a verseny elején búcsút mondott a ralinak autójának elektromos meghibásodása miatt, de a francia pilóta végigment a teljes versenytávon, hogy ezzel segítse csapata fejlesztési munkáját. Gianluigi Galli ellenben tizedik lett, így egy pontot hozott a Mitsubishi konyhájára.

Ismét három hét múlva folytatódik a versengés, ezúttal a szezon felét fémjelző Argentin ralin (július 16-18.) Tavaly Marcus Grönholm győzedelmeskedett – igaz akkor még a 206 WRC volánja mögött – s bár idén azon lesz, hogy megismételje győzelmét, nagyon kell igyekeznie, hogy a feltörekvő fiatalokkal tartani tudja a tempót.

2004-es Török rali végeredménye:

1. S Loeb Citroën Xsara 4:48:26,8 2. M Grönholm Peugeot 307 WRC + 00:26,2 3. P Solberg Subaru Impreza + 00:36,7 4. C Sainz Citroën Xsara + 02:49,3 5. F Duval Ford Focus + 04:26,8 6. M Hirvonen Subaru Impreza + 06:01,1 7. J Tuohino Ford Focus + 11:44,9 8. A Warmbold Ford Focus + 21:15,3 9. S Yasici Ford Focus + 21:40,8 10. G Galli Mitsubishi + 32:08,9 A világbajnokság állása: Pilóták 1. S Loeb 53 pont 2. P Solberg 44 pont 3. M Martin 34 pont 4. M Grönholm 32 pont 5. C Sainz 24 pont 6. F Duval 23 pont 7. M Hirvonen 13 pont 8. J Tuohino 12 pont 9. H Rovanperä 10 pont 10. D Carlsson 6 pont Konstruktőrök 1. Citroën 80 pont 2. Ford 65 pont 3. Subaru 59 pont 4. Peugeot 47 pont 5. Mitsubishi 11 pont