Az osztrákok eddigi legerősebb sportmotorkerékpárja a 2024-es KTM 1390 Super Duke R, amely 190 lóerős.
Category
Motor
Motor
Első krosszgépével rögtön a 250-es kategória legjobb tömeg/teljesítmény arányát nyújtja a Triumph
A Triumph TF 250-X motorkrossz-gép fejlesztésében Ricky Carmichael (15 bajnoki cím) és Iván Cervantes (4 bajnoki cím) segítették a gyári mérnököket.
Motor
Még egyszerűbben alakítható a BMW R12 és R12 NineT
Új acélcsőből készített vázat kapott a vastankos BMW R12 és az alumíniumtankos BMW R12 nineT.
Motor
A kétütemű után 1:1 tömeg:lóerő arányú V2-es géppel jön a Langen
A Langen LightSpeed nevű motorkerékpárnál a 185 lóerős V2-es blokk egy mindössze 185 kg tömegű gépet mozgat.
Motor
Ébresztőt fújtak – Kawasaki Ninja ZX-4R és Ninja ZX-6R bemutató
Az elmúlt években azt tapasztaltuk, hogy a japán gyártók kevésbé koncentráltak a sportmotorok szegmensére. Most viszont a Kawasaki 2 újdonsággal is előrukkolt!
Motor
A KTM legélesebb nakedje az új 990 Duke
Az osztrákok szerint a 990 Duke a márka eddigi legjobb naked gépe, amelyet a képzett motorosoknak ajánlanak.
Motor
A finomkodós és a vadóc – Honda CB650R és CB750 Hornet összehasonlítás
Ugyanabban a teljesítmény- és árligában két csupasz gépet is kínál a Honda. Vajon a klasszikus sornégyes ellen mire elég a vadonatúj, 2 hengeres modell tudománya?
Motor
Időjárásálló motor Kanadából
A Sarit Mobility nevű cég 3 kerekű, zárt karosszériás elektromos járművét motorkerékpár-kezelőszervekkel látták el.
Motor
Az A2-es jogosítvány-kategória királya az Aprilia RS 457
Kifejezetten azoknak fejlesztette az Aprilia az RS 457-est, akik csak A2-es motorkerékpár-jogosítvánnyal rendelkeznek.
Motor
Visszatért a Stelvio a Moto Guzzi kínálatába
A kanyargós hegyi utakra szabta legújabb túragépét a Moto Guzzi, névadónak újból a Stelvio hágót választotta.