A világ legnagyobb elektronikai gyártója a tajvani Foxconn, amely most az autóiparba is szeretne hasonló módon, azaz bérgyártással szerephez jutni. A cég újdonságait bemutató HHTD 20 rendezvényen jelentették be az EV Open Platform nevű alapjukat, amely személy- és szabadidő-autók, egyterűek megvalósítására is alkalmas. Mivel az autóipar területén még nincs nagy tapasztalata a cégnek, a fejlesztésben a Yulon nevű helyi autógyártó is segített.

A tengelytávolság 2750-3100 mm lehet, különböző nyomtávot és hasmagasságot lehet kialakítani, és háromféle akkumulátor-kapacitást (93, 100 vagy 116 kWh) kínálnak az ügyfeleknek. Különféle teljesítményű hajtómotorok, amelyek szabadon kombinálhatóak, elöl 129, 204 vagy 272 lóerős, hátul 204, 272, 326 vagy 462 lóerős villanymotor hajthat. Online frissítést is tud fogadni az elektromos rendszer, amely Amazon Alexa, Android Auto és Apple CarPlay szolgáltatásokat is nyújt.

A Foxconn tervei szerint a 2025-re már évi 800 milliárd dolláros üzletet jelentő villanyautó-piac 10%-át akarja megszerezni magának. Az FCA már korábban szerződést kötött az EV Open Platform használatára, de más érdeklődőket is szívesen kiszolgál a cég, amely egyébként azt is elárulta, hogy 2024-től már félvezetős akkumulátor opciót is kínál majd ügyfeleinek.