A formabontó külső mellett a Citroën Grand C4 Picasso esetén már a belső is fontos volt. Változatlan (4,59 m) hossz mellett a kategória legnagyobb tengelytávolságával (2,84 m) rendelkezik az újdonság, utóbbi 11 centis bővülése az első túlnyúlás rovására történt.

A csomagtér 69 literrel lett tágasabb – mindez úgy, hogy annak padlójából két darab pótülést lehet előhajtani. Alaphelyzetben 645 literes a raktér, de a második sorban lévő három darab ülőhelyet teljesen előretolva több mint 700 liter a hátsó befogadóképessége – az üléseket ledöntve akár 2,75 méteres tárgyak is szállíthatóak. Tovább erősíti a tágasságot az összesen 5,7 négyzetméternyi üvegfelület, ami rengeteg természetes fényt enged be.

Az új EMP2-es padlólemez alkalmazása az elődnél legalább 100 kg-mal alacsonyabb saját tömeget eredményez, ennek megfelelően takarékosok az erőforrások. Három dízelről (e-HDi 90, e-HDi 115 és BlueHDi 150) már elárulták, hogy CO2-kibocsájtásuk 98-117 g/km között alakul váltótól (6-os kézi, 6-os robotizált vagy 6-os automatikus) függően. Majd a Citroën Grand C4 Picasso piaci bevezetéséhez közeledve lesznek majd további információk.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!