Bemutatkozott az ötödik generációs Fiat Dobló, egészen pontosan az új hűtőrács-panel, hiszen jól ismert konstrukcióval van dolgunk, amelyet Citroën, Opel, Peugeot és Toyota márkanéven is megvásárolhatunk. Annyiból igazodik a Stellantis kínálatához az új modell, hogy csak a haszonjármű (van Combi változata is) kérhető belső égésű motorokkal, 1,2-es turbómotorral (110 LE) vagy 1,5-ös dízellel (100 vagy 130 LE), a Dobló személyautó kivitele csak akkumulátoros-elektromos hajtással (136 LE) lesz megvásárolható. Az 50 kWh kapacitású akkumulátorral 280 km a WLTP-ciklus szerinti hatótávolság, legfeljebb 100 kW-os villámtöltés fogadására képes a telep (30 perc a 80%-os töltöttségig).

Ugyanazt a modellválasztékot kínálja a Fiat Professional, mint a testvérmodellek, tehát a két karosszériahossz Combi nevű személyszállító mellett egy- vagy két üléssorral rendelkező (Van és Crew Cab) haszonjármű kivitelben érhető el, és ott van még a teljes belső burkolattal és több extrával ellátott személyautó kivitel. Az autót munkahelynek használók olyan megoldásoknak örülhetnek, mint a középső íróasztal, a nyitható válaszfal (aminek segítségével 0,5 köbméterrel növelhető a raktér), a dobozos változatoknál elérhető tolatókamera a középső tükör helyére szerelt monitoron tájékoztat, így a sofőr a megszokott helyen találja a megszokott információt.

Új funkció az E-Doblónál a Magic Plug, amelynek segítségével a raktérhűtő berendezés vagy elektromos kéziszerszámok működtethetőek az akkumulátorról. A villanymotoros változatnál 800 kg, a belső égésű motorral szerelt modelleknél akár 1 tonna lehet a terhelhetőség. Olaszországban a személyautó kivitel a forgalmazás elején Launch Edition nevű limitált szériában is elérhető lesz, ennél a legtöbb extra ott van a fedélzeten (üvegtető, vezetőtámogató rendszerek, 8 colos központi érintőképernyő, 16 colos könnyűfém felnik, körkamera-rendszer), és Blu Mediterraneo színre fényezik a karosszériát.