Igazi rajongóknak szánt csemegének készítette el a Porsche a 718-as modellsorozat csúcsmodelljét, amelynél a 4,0 literes szívó boxermotort 420 lóerőre húzták, és ezt a Cayman kupénál versenyautós részletekkel, a Boxster Spydernél pedig különleges tetővel toldották meg. Azonban a rajongóknak nem ér meg minden pénzt ez a modell, egészen pontosan Kínában a 3-4 liter közötti lökettérfogatú motorokra kivetett 42%-os különadó miatt eladhatatlan lenne az autó, ezért az ottani forgalmazó kérésére most elkészült a Porsche Boxster Spyder 2.0 – nem verziószámról, hanem lökettérfogatról van szó.

Az alapmodellben is használt 2,0 literes, négyhengeres turbós boxert kapja a különleges tetővel ötvözve ez a távol-keleti modell, a blokkhoz nem nyúlnak hozzá, tehát az „csak” 300 lóerős teljesítményű, a maximális nyomaték 380 Nm; lóerőben 120, de nyomatékban a feltöltő miatt csak 30 Nm a veszteség. Szériában kapja a hétfokozatú duplakuplungos váltót a Porsche Boxster Spyder 2.0, ami a 0-100 km/óra sprintet 4,7 másodperc alatt tudja le, csúcssebessége 270 km/óra; a rosszabb légellenállás miatt a Spyder 5 km/órával lassabb az ugyanezzel a motorral szerelt normál Boxsternél.