Nyizsnij Novgorodban található az Armor Group nevű orosz vállalkozás székhelye, ők páncélozott autók építésével foglalkoznak, például raktárról tudják szállítani az ilyen Toyota Landcruisereket, de egzotikusabb járművekkel is foglalkoznak – például az UAZ Patriot terepjáróhoz is kínálnak páncélozást.

Ennél már sokkal nagyobb feladatot jelent a védelem megvalósítása, mert attól olyan nehéz lesz az autó, hogy megszabadulnak a gyári 2,7 literes benzinmotortól és az 5 fokozatú kézi kapcsolású váltótól, amelyek helyére a Toyota (Lexus) 4,6 literes V8-as motorját szerelik 6 fokozatú Aisin automata váltóval – a 280 lóerőnek már nem jelent gondot a páncélozott UAZ Patriot mozgatása. A felfüggesztésnek igen, ezért a rugókat és a lengéscsillapítókat is lecserélik, illetve sokkal nagyobb teljesítményű fékrendszert is beépítenek, így lehet, hogy noha sokkal olcsóbb a kiindulási alap, a nagyobb munka miatt érdemben nem sokkal olcsóbb a páncélozott UAZ, mint a nagy méretű terepjáróból épített hasonló járművek.