A Hyundai autómárka első luxusmodellje volt 1986-ban a Grandeur, amelyre úgy emlékezik a legújabb modell megjelenése, hogy közben azért a jövőbemutató is – előre is került LED-csík, és sötétkróm és bronz díszek is választhatóak a hagyományos króm helyett. A Hyundai Grandeur elektromos rendszere távoli frissítéssel tartható karban, olyan újdonságokkal szolgál, mint a koreai fizetős úthasználati kezelése külön fedélzeti egység nélkül, vagy épp az ujjnyomos azonosítás, ajtónyitás és motorindítás. A beépített kamerák képét rögzíteni tudja a rendszer, de lehetőség van SD-kártya behelyezésére is e célra, illetve a párosított okostelefonon is vissza tudja nézni a felvételt a tulajdonos.

Az utastér zajszintjének csökkentése érdekében dupla oldalüvegeket, vastagabb szélvédőket és 3 ajtótömítést használnak, a gumiabroncsokba zajcsökkentő betétet raknak, és a BOSE hifinek aktív zajkioltás funkciója is van. Az ülések fűthetőek és szellőztethetőek, masszázsfunkció is választható, a hátsó részt elektromos mozgatású függönyökkel lehet elszigetelni a külvilágtól. Az elektronikusan vezérelt lengéscsillapítás a navigációra is rá van kötve, és így fel tud készülni – a korábbi tapasztalatok alapján elmentett – rossz minőségű útburkolatra.

A motorkínálat 3 tagú, az alap a 2,5 literes 4 hengeres (198 LE/253 Nm), a csúcs a 3,5 literes V6-os (300 LE/366 Nm), ennek van autógázos (LPG) változata is (240 LE/320 Nm) flottavásárlók – taxiszolgáltatók, állami szervek – számára, és elérhető az 1,6-os turbómotort használó öntöltő hibrid hajtás is (230 LE rendszerteljesítmény). Mindegyik motorhoz automatikus váltó és elsőkerékhajtás jár, a benzines V6-osnál opciós az összkerékhajtás. A Hyundai Grandeur indulóára 37 160 000 won, azaz 11,25 millió Ft.