Óvatosan nyúltak a Maruti Suzuki formatervezői a 2018-ban bemutatott második generációs Ertiga egyterű megjelenéséhez a modellfrissítés során, mert csak nemrég mutatták be annak Toyota Rumionnak átmárkázott változatát, nem nyúltak a karosszériaelemekhez, csak a hűtőrácsbetét és a felnik (dísztárcsa/könnyfém kerék) változott. A műszerfalon az immár 7 colos képátlójú érintőképernyővel rendelkező Suzuki Connect fejegység az újdonság, illetve kicsit variáltak a felszereltségek tartalmán.

Maradt az 1,5-ös szívómotor, de a K15B helyét a K15C motorkódú változat veszi át, kettős befecskendezéssel, növelt kompresszióviszonnyal és 12 voltos lágyhibrid rásegítéssel. A teljesítmény elenyésző mértékben csökken (105 LE/138 Nm helyett 103 LE/137 Nm), de sokkal kedvezőbb fogyasztást ígérnek, a szabványos átlag 4,9 l/100 km. A váltó alapesetben 5 fokozatú, kézi kapcsolású, felár ellenében pedig az eddigi 4 helyett már 6 fokozatú automatát adnak, utóbbihoz már kormány mögötti kapcsolófülek is járnak. Mivel dízelt már nem kínál a Maruti Suzuki, az alternatívát a CNG-üzemű változat jelenti, amelynél a motor teljesítménye benzinnel 100 LE/136 Nm, földgázzal 87 LE/122 Nm – ez a kivitel csak kézi váltóval választható –, ennek a fogyasztása 3,8 kg/100 km. A felfrissített Suzuki Ertiga indulóára 835 ezer rúpia, azaz 3,8 millió Ft.