Megkapja a továbbfejlesztett 1,5 literes turbómotort a Győrben gyártott Audi Q3 és Q3 Sportback, a 35 TFSI jelzés mostantól kezdve az Evo2-es változatot jelenti. Az alumínium blokkos 4 hengeres változó geometriájú turbófeltöltőt kap, a hengerfalak speciális felületkezelésével csökken a belső súrlódás, a benzint 350 bar nyomással fecskendezik az égéstérbe, a kipufogó-leömlőt a hengerfejbe építik, így a katalizátor és a részecskeszűrő közelebb kerülhetett a motorhoz. Az 1.5 TFSI Evo2-est felkészítették a megújuló üzemanyagokkal működésre is, később lesz lágy- és hálózatról tölthető hibrid alkalmazása is. Kezdetben nincs elektrifikáció, de van részterhelésen hengerlekapcsolás, a szabványos átlagfogyasztás 0,2 l/100 km-rel csökken, változattól függően 5,8-5,4 l/100 km-re. A 150 lóerős teljesítményhez 250 Nm-es nyomaték tartozik – ezek a számok megegyeznek a korábbi változattal –, a 0-100 km/óra gyorsulás időtartama is változatlan, a csúcssebesség 3 km/órával emelkedik.