Az Euro 5-re való átállás során eltűnt a dízel a Splash motorteréből, és új 1,2-es négyhengerest kapott Az Euro 5-re való átállás során eltűnt a dízel a Splash motorteréből, és új 1,2-es négyhengerest kapott

Az Euro 5-ös károsanyag-kibocsájtási előírásoknak megfelelően alakították át a Suzuki Splash motorkínálatát, az egyliteres háromhengeres benzines továbbra is 65 lóerős, az 1,2 literes négyhengerest azonban kicserélték.

Az új erőforrás az a változó szívó- és kipufogó oldali szelepvezérléssel rendelkező motor, amit az új Suzuki Swift számára készítettek. A teljesítmény hét lóerővel emelkedett, 86 helyett 93 lóerős az erőforrás, a nyomatéka 118 Nm. A 100 km/órás sebességet 12 másodperc alatt éri el a Splash ezzel a motorral, végsebessége 175 km/óra. A legjobb az egészben, hogy a nagyobb teljesítményhez alacsonyabb szabványos fogyasztás tartozik, az új átlag 5,1 l/100 km, ami 119 g/km-es CO2 kibocsájtásnak felel meg.

93 lóerőre emelkedett a teljesítmény, 5,1 l/100 km-re csökkent a fogyasztás 93 lóerőre emelkedett a teljesítmény, 5,1 l/100 km-re csökkent a fogyasztás

Az új motorokkal szerelt Splash-eket már árulják a kereskedések, a 20. évfordulós ajánlat keretében kedvező feltételekkel lehet hozzájuk jutni. Euro 5-ös dízelről egyelőre nincs szó a Splash kapcsán, valószínűleg csak benzinmotorokkal forgalmazzák ezt követően.