Őszintén szólva nagyítóval kell keresni a változásokat a karosszérián az európai modellhez képest, igazából csak a kerek ködlámpák helyére beépített LED-es nappali menetfény-csík érzékelhető változásként.

Kerek ködfényszóró helyett LED-es nappali fény-csík a lökhárítóban Kerek ködfényszóró helyett LED-es nappali fény-csík a lökhárítóban

Ezen kívül legfeljebb új felnikre számíthatunk, no meg új motorokra. Kínában például a háromliteres benzines V6-os teljesítménye 231-ről 244 lóerőre emelkedik, és később majd 2,0 literes, benzines turbómotorral is gyártani fogják a típust a távol-keleten. Európában a tisztább üzemű, 2,1 literes turbódízelen lesz a hangsúly, de a kis benzines turbómotor mifelénk is megjelenhet a kínálatban.

Hivatalosan ez még nem az európai, felfirssített GLK, hanem a Kínában gyártott modell, de eltér a most megvásárolható autótól Hivatalosan ez még nem az európai, felfirssített GLK, hanem a Kínában gyártott modell, de eltér a most megvásárolható autótól