A Zotye autógyár tulajdonában van a Jiangnan auto elnevezésű cég, amely korábban már gyártotta a Suzuki Alto második generációját, de néhány évvel ezelőtt leálltak vele, mert a motor nem teljesítette a szigorodó környezetvédelmi előírásokat.

Most azonban újra elkezdték összeszerelni a Jiangnan Alto névre hallgató járművet, miután a 0,8 literes, háromhengeres motorját képessé tették a Chinese5 előírások betartására, így azt korlátozások nélkül lehet árulni mindenhol Kínában. A teljesítmény 36 lóerőre csökkent a beavatkozás során – legfeljebb kevesebbet adnak el belőle a hegyes tájakon.

Lehetne rosszabb is. A mi Marutinkhoz képest például óriási előrelépés a műszerfal Lehetne rosszabb is. A mi Marutinkhoz képest például óriási előrelépés a műszerfal

Azonban a teljesítmény hiányáért kárpótol a szenzációsan alacsony, 17 800 jüanos ár, ami alig több, mint félmillió forint napi árfolyamon. Ha azt vesszük, hogy ezért három hengert és egy csomagtérajtót is kapunk, a Tata Nano hirtelen egy jócskán túlárazott autónak tűnik.

Van ötödik ajtó, bővíthető csomagtér, és tetősínek is. Ezek után a Tata Nano drágának tűnik Van ötödik ajtó, bővíthető csomagtér, és tetősínek is. Ezek után a Tata Nano drágának tűnik