Az Audi TT esetén igen komoly érvágást jelentett a WLTP-homologizáció, tavaly szeptembertől mostanáig csak a 2,0 literes turbómotorra korlátozott a kínálat, most viszont bejelentették a TT RS visszatérést, amely kitart a – kategóriájában már kilencedik alkalommal az év motorja címet elhódító – 2,5 literes, öthengeres turbómotor mellett.

Még nagyobb légbeömlők harapják a menetszelet, ezek mögé tényleg új hőcserélők kerültek. Az első légterelő alapból a karosszéria színére van fényezve, de kérhető matt alumínium vagy fényes fekete finissel is, ugyanez elmondható a külső tükrökről annyi plusszal, hogy azok karbonházzal is elérhetőek. Új a merev hátsó szárny, két nagyméretű ovális kipufogóval szembesül a hátul haladó. Az utastérben annyi a változás, hogy a volán tetején vörös gyűrű jelöli a középállást.

A 2480 köbcentis öthengeres turbómotor 400 lóerőt tud, a maximális nyomaték 480 Nm (1950-5850/perc), ezek után nem csoda, hogy a végsebességet még 280 km/óránál is elektronikusan kell korlátozni – alapáron egyébként 250 km/óránál vége szakad a dalnak. A felfrissített megjelenésű, és új generációs fejegységgel kommunikáló Audi TT RS 2019 tavaszán kerül a kereskedésekbe, ami azt jelenti, hogy Győr környékén már számítani kell a teszten lévő példányok felbukkanására.