Úgy tűnik, szigorúan kétszemélyes utazóautónak szánják a svédek a Volvo XC Coupe tanulmányt, hiszen abból kiindulva, hogy a tetődobozban tényleg csak a sílécek férnek el, a téli kiránduláskor elengedhetetlen extra csomag szállítására bizony a hátsó ülést is igénybe kell venni.

Ez annyiból nem meglepő, hogy az immár több, mint egy évtizedes XC90-es óriás szabadidő-autót váltó típus előfutáráról van csak szó, háromajtós karosszériával és négyszemélyes utastérrel. A ténylegesen – 2014 végétől – megvásárolható szabadidő-autó már ötajtós karosszériát kap majd hétszemélyes (5+2) utastérrel, csak a stílus marad változatlan.

A fényszórók nyíl-szerű menetfénye márkajellegzetesség lesz a jövőben, a feltűnően kanyargó hátsó lámpa LED-csík pedig a szabadidő-autók és kombik felismerésében segít majd.

A Scalable Product Architecture nevű építőkészlet a jelenleginél kisebb helyet ad a technikának és többet az utasoknak, miközben még több nagyszilárdságú acélt használva javítanak a passzív biztonságon, és persze az aktív biztonsági rendszerek terén is élenjáró lesz. A Volvo XC90 második generációjának bemutatkozásáig még egy tanulmányt megismerhetünk majd, várhatóan a Genfi Autószalonon.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!