Legyen bármennyire is jó a kiindulási alap, minden esetben fémtiszta karosszériával kezdődik a brit Everrati műhely átépítése, amelynek eredményeként a klasszikus léghűtéses Porsche 911-esből elkészül az Everrati Signature nevű villanymotoros sportkocsi. Ennek oka, hogy a hatalmas teljesítmény miatt a gyári ponthegesztések helyett folyamatos varratokkal merevítik ki a karosszériát. A legtöbb külső karosszériaelemet karbonból sütött darabra cserélik, csak akkor hagyják meg a fém tetőlemezt, ha az ügyfél ragaszkodik a napfénytetőhöz, a szélesített hátsó sárvédők is műanyagok; az első és a hátsó sárvédők gyári Porsche pótalkatrészek.

Nemcsak a hathengeres boxermotortól szabadulnak meg, de a váltót is kiszerelik, amelynek a helyére egy fogaskerék-áttétel kerül, a differenciálmű részlegesen önzáró Quaife ATB darab. Erre azért van szükség, mert a hajtómotor sokkal erősebb minden, gyárilag kínált erőforrásnál, alapesetben 440 LE/460 Nm-t tud, a Performance Pack esetén a csúcsteljesítmény 500 lóerő, a maximális nyomaték 500 Nm. Előbbi 4,5 másodperces, utóbbi kevesebb, mint 4 másodpercig tartó 0-100 km/óra gyorsulást tesz lehetővé. Az akkucsomag mindkét esetben 53 kWh kapacitású, a hatótávolság 290 vagy 250 km – ezek persze nagyban függenek a használati módtól is.

A karbon-karosszériaelemeknek köszönhetően a tömegeloszlás nem sokat változik az eredetihez képest, de a rend kedvéért a BTCC- és brit Porsche Carrera Cup-bajnok Tim Harvey segítségével készítették el az új futóműhangolást, a felfüggesztésben meghagyják a gyári alumínium lengőkarokat, de a szilenteket, rugókat, lengéscsillapítókat újra cserélik; a Performance Pack esetén szereléssel állítható lengéscsillapítókat építenek be. Az utastérben bőr, Alcantara vagy pepita-szövet kárpitot kapnak az elektromos állítású, ülésfűtéssel rendelkező sportülések, légkondi és elektromos fűtés is van a fedélzeten, no meg a Porsche Classic által kifejlesztett navigációs fejegység is.

Az Everrati legalább 250 000 fontot kér a Signature modellért, az első ügyfélautókat 2011 végén adják át a megrendelőknek. Ebben a pénzben benne van az ügyfél kívánságának megfelelő új fényezés is. Az átalakítások egyébként visszafordíthatóak, a kiszerelt boxermotort és váltót kérésre üvegfalú dobozban adják át az ügyfélnek, aki aztán szoborként állíthatja azt ki például a garázsában.