Egy évvel ezelőtt mutatta meg az új, már az akkumulátoros-elektromos korszaknak készített arculatát a Buick márka – nem véletlenül a kínai piacon, hiszen ott népszerű igazán a GM-nek ez a márkája –, de az elsőként piacra dobott villanyautó, az E5-ös szabadidő-autó még egy kicsit elmaradt az ígérettől. Most azonban itt az E4-es szabadidő-kupé, amely már olyan lendületen megjelenésű, ahogy azt az Electra-X tanulmány ígérte.

A Buick E4-es hossza 4818 mm, szélessége 1912 mm, magassága 1581 mm, ehhez 2954 mm-es tengelytávolság tartozik, és addig faragták a formatervezők a megjelenést, amíg sikerült elérni a Cw 0,287-es légellenállási együtthatót. A beltér megegyezik azzal, amit az E5-ös is kap, tehát összesen 30 col képátlónyi képernyőt helyeznek el közös üvegpanel alatt, a fiatal vásárlókra gondolva a hangulatvilágítás a zene ritmusát is képes követni. Amíg az elsőkerékhajtású Buick E4-es 204 lóerős, az összkerékhajtású előre 194, hátra 92 lóerős hajtómotort kap, az akkumulátor kapacitását és a hatótávolságot se közölték.