A Nissan úgy számol, hogy a digitális generáció mos kerül abba a korba, hogy első autóját vásárolja – már ha épp tervez egyáltalán ilyen beruházást az autómegosztás korában -, és kifejezetten az ő, mármint a virtuális térben élő emberek igényeire szabta a Tearto For Dayz elnevezésű tanulmányát.

Ezek a fiatalok attól teszik függővé saját életüket, hány lájkot kapnak, a Nissan megpróbálta a közlekedésbiztonsági szempontokat figyelembe véve lehetővé tenni azt, hogy haladás közben is a közösségi weboldalakon lóghassanak az utasok. Magyarul egy guruló kütyüt készítettek, amivel talán fel tudják kelteni az érintett célcsoport autók iránti érdeklődését. Azért döntöttek az elektromos hajtás mellett, mert a digitális eszközeik miatt ezek a fiatalok amúgy is hozzászoktak már a konnektor-vadászathoz, és különben se szeretnek benzinkutakra járni, inkább haverokkal töltik azt az időt, amikor nem a neten lógnak.

Nem csak az utastérben, de a karosszéria külsején is monitorokat helyeztek el, amelyek nem csak azt tudják mutatni, hogy hol tart az akkumulátor töltése, de menet közben a sofőr szöveges üzeneteket jeleníthet itt meg. Az utastérben se csak a műszerfalra került monitor, de az ülések és az ajtók áttetsző kárpitja is képes képek és minták megjelenítésére. Ennyire személyre és hangulathoz szabható utasteret még nem láttunk, de valószínűleg egy jó darabig még nem is fogunk látni sorozatgyártásban. Nincs szó önvezető funkcióról, tehát csak álló helyzetben élvezheti a Nissan Teatro For Dayz utasa a mindent elfoglaló monitorokat és az internetezést, „haladó üzemmódban” egyszerű fehér színű panelekkel szembesülnek az emberek.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!