Stagnáló európai-, 17%-ot emelkedő magyar autópiacon 27%-os emelkedést ért el a Magyar Suzuki 2018-ban, a 19 292 darabos értékesítésből 11 127 darab jutott a Vitarának (legnépszerűbb autó), az SX4 S-Cross 4 982 darabbal a harmadik legnépszerűbb autó volt hazánkban, a márka 14,12%-os piaci részesedéssel zárta 2018-at. Esztergomban 171 885 autót gyártottak, amelyeket világszerte 123 országba szállítottak – a magyar kivitel 1,6%-át adja az esztergomi gyár -, az export 92%-ról 87%-ra csökkent, azaz több autó maradt Magyarországon, mint korábban. A hajómotor üzletág 2017 óta a közép-kelet-európai régió központja és 367 regisztrált hajómotorral piacvezető Magyarországon, a divízió 1484 hajómotort exportált 2018-ban. A motoros üzletág 23%-os növekedést realizált 2018-ban.

A Magyar Suzuki Zrt 2018-ban 1 953 329 165 euró bevételt ért el, ebből 280 474 000 euró származott Magyarországról, az adózás előtti nyereség 81 784 000 euró. A 3200 munkatárs 71%-a több mint 10 éve dolgozik a cégnél, 2018-2019 folyamán 30,5 százalékos bérfejlesztést hajtottak végre, ennek ellenére a cég is érzi a munkaerőhiányt és a nagy fluktuációval is küzdenek.

Komoly kihívások várnak a Suzukira, az új európai flottafogyasztási előírások 20%-kos flottafogyasztás-mérséklést írnak elő a cégnek. Ennek elérése érdekében optimalizálni kell a meglévő belső égésű motorokat és alternatív hajtásokat is piacra kell dobni. A cég rendelkezik a megfelelő technológiákkal, az idén Esztergomban realizált közel 100 millió eurós befektetésben a korábban megkezdett felújítás befejezésén kívül benne van az új hajtástechnológiák gyártásának előkészítése is.

Az idei első öt hónapban 9075 autót értékesített a Suzuki Magyarországon, 3649 Vitarát és 3793 SX4 S-Crosst. A helycserében szerepet játszik a Vitara frissítés, amely során a turbómotor miatt megdrágult a szabadidő-autó, illetve egy időszakos alkatrész-szállítási zavar, ami miatt korlátozni kellett a Vitara kiszállításokat, még most is ellenőrzik és szükség szerint javítják az autókat; azt nem kívánta elárulni a Magyar Suzuki képviselője, hogy milyen alkatrész okozta a problémát. 2019. április elsejétől az európai alkatrész- és tartozék-központ Magyarországon működik, az ügyfelek zavartalan kiszolgálására 80 főt vettek fel.