Amíg az európai Toyota Auris forgalmazásának időpontja még nem ismert, Japánban 20 nap múlva az összes márkakereskedésben ott áll majd az autó. A forma nem, a műszaki tartalom azonban eltér az európai modelltől.

Csak két benzinmotorral lesz megvásárolható, az 1,5 literes 109 lóerős, az 1,8-as 143 lóerős, és mindkettőhöz fokozatmentes automatikus váltót párosítanak szériában. A kisebbik motorhoz extraként állandó összkerékhajtást is lehet rendelni, ez később se lesz elérhető mifelénk.

Csak a nagyobb motorral lehet párosítani az RS felszereltséget, amely a sportos, fekete-piros üléskárpit és a nagyobb felni mellett több lengőkaros hátsó felfüggesztést is kap, sportosabb hangolással – a normál modelleknél az eddigiekhez hasonlóan torziós hátsó tengelyt használ az Auris. Ez később talán Európában is megjelenik, mondjuk a nagy teljesítményű, 2,0 literes BMW dízelmotorral párosítva.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!