Nem túl fantáziadús az Opciós Csomag elnevezés, de hát nézzük el a Fordnak, hogy nem a névadásra, hanem a termékre koncentrált. Amíg Észak-Amerikában vörös fényezést is választhatnak a vásárlók, Európában csak a Nitrous Blue fényezéssel kérhető az eddigi legjobb Focus RS.

Az első tengelyhez Quaife LSD részlegesen önzáró differenciálművet építenek be, ami tovább javítja a teljesítmény talajra juttatását. Változatlan az összkerékhajtás (a rendszer másodpercenként százszor dönt a nyomaték elosztásáról, az elektronikus vezérlésű tengelykapcsolókkal a hátsó tengelyen 0,06 másodperc alatt képes átirányítani a vonóerőt az egyik oldalról a másikra), épp csak a fékezéses helyett mechanikus az első diffizár.

“Jó hír a legelszántabb teljesítményrajongók számára, hogy a Quaife LSD mechanikus tapadásjavításával ezentúl még magabiztosabban tarthatják a sebességet a versenypályák ívein, és még lendületesebben gyorsíthatnak ki a kanyarokból. Az új beállítás erős fékezés közben is jobb mechanikus stabilitást és irányíthatóságot biztosít, Drift üzemmódban pedig könnyebb lesz az erőcsúsztatás,” mondta el Leo Roeks, a Ford Performance európai vezetője. “A Focus RS Opciós Csomag új értelmet ad ‘fun to drive’ filozófiánknak.”

A Focus RS Opciós Csomag a Nitrous Blue fényezéshez matt fekete tetőt és külső tükörházakat ad, ezen kívül tompa fényű, 19 colos kovácsolt könnyűfém keréktárcsa, kékre fényezett Brembo féknyergek és léttónusú (fekete-Nitrous Blue kék) Recaro kagylóülések teszik teljessé a sort.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!