Az ASX és az Outlander modellek közé ékelődik be a kínálatba az új Eclipse Cross, hogy ne kannibalizálja a meglévő modellek eladásait, sportkocsisra vették a megjelenést: meredeken emelkedik az övvonal, rövidek a túlnyúlások. Elöl a Lada által kitalált, nemrég a Landwind által is átvett X-arcot látjuk, hátul pedig az autó majdnem teljes szélességében átérő lámpa világít.

Az utastérben ezüst-fekete színkombináció teremt sportos hangulatot, fel-a-fejjel kijelző és nagy méretű központi képernyő is van, no meg a legújabb divat szerint 60:40 arányban osztott, oldalanként külön tologatható és állítható támladőlésű hátsó ülés is van a fedélzeten. A menürendszer kezelését érintőképernyős egység teszi lehetővé, amelyet a váltókar mellett helyeznek el, az autó egyébként a legújabb kütyükapcsolódási lehetőségeket kínálja.

Kis turbó- vagy nagy dízelmotor – ennyi választási lehetősége lesz majd a Mitsubishi Eclipse Cross nevű szabadidő-autó kupé vásárlóinak. Az alapmotor 1,5 literes négyhengeres turbó lesz, amelyet Európában a japánok saját fejlesztésű, 2,2 literes dízelére lehet cserélni. Alaphelyzetben hatfokozatú, kézi kapcsolású a váltó, a benzineshez CVT-t lehet kérni 8 programozott áttétellel, a dízelhez 8 fokozatú, hagyományos automatát adnak egyedüliként. A feláras S-AWC összkerékhajtás újdonsága, hogy annál nem csak a tengelyek között, de oldalanként is tudja irányítani a nyomaték eloszlását a vezérlőelektronika.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!