Indiában felfrissítette az arrafelé kéttagú i10-es választékot a Hyundai, és külön megjelenést adott a két karosszériaváltozatnak, a Grand i10 Nios nevű 5 ajtós sportosabb megjelenésű, az i10 Aura nevű lépcsős hátú hajszálnyival visszafogottabb megjelenést kapott, például nem csak a lökhárító részén van szellőzőnyílás az orrán, és kevesebb rajta a nyíl motívum, de azért azzal is a fiatal vásárlókat célozzák. Bent néhány új színtől eltekintve nincs érdemi változás, igaz, már multifunkciós kijelző is van az analóg órák között.

Fontos változás, hogy 2 helyett már 4 légzsákot adnak szériában, a tempomat is alapfelszerelés lett, és búcsúztak a turbómotorok – az 1,2-es turbódízel (75 LE) és az 1,0 literes turbó (100 LE). Egyedüliként az 1,2-es szívómotor maradt meg, ami benzinnel (83 LE) és CNG-s (69 LE) változatban is elérhető, a váltó 5 fokozatú kézi kapcsolású, felár ellenében robotizált váltó is kérhető. Az indiai i10-es korábban is eltért az európai változattól, de azért a frissítés jelzi, hogy sportosabb jövőt képzel a minijének a Hyundai.