Fontosnak tartja a Toyota, hogy a meglévő és rajongók által szeretett autókat is jövőbiztossá tegye, ezért az idei Tokyo Auto Salon-on rögtön 2 alternatív meghajtású Hacsiroku-t is bemutatott. Az AE86 H2 esetén megtartották az 1,6 literes 4 hengeres szívómotort, de annak üzemanyagát lecserélték hidrogéngázra, így megtarthatták az autó varázsának részét képező hangot és vibrációkat. A nagynyomású tartályok Mirai-ból származnak, egyébként új üzemanyagrendszert és befecskendező-fúvókákat építettek be – igyekeztek minimalizálni az átalakításokat.

Az AE86 BEV akkumulátoros-elektromos hajtást kapott, ennél különös figyelmet fordítottak arra az építők, hogy megmaradjon az autó kiegyensúlyozott felépítése. Az egyszerűség kedvéért megtartották a kézi kapcsolású váltót, amihez a Tundra hibridben használt villanymotor csatlakozik, az akkumulátor a Prius PHEV-ből jött, és egyébként is a meglévő alkatrészeket használták. Közös mindkét alternatív hajtású Toyota AE86-osban, hogy a kárpitok és a biztonsági övek újrahasznosított anyagból készültek.