A Suzuki 1971-ben mutatta be a japán belpiacos Fronte modelljének kupé változatát, a 354 köbcentis, 37 lóerős farmotorral szerelt 3 méter hosszúságú kupé jellegzetes formája egészen 1982-ig gyártásban maradt – 1977-ben jött egy modellváltás, amikor Cervo néven forgalmazták tovább a kupét, illetve Európában SC100GX néven lehetett megvásárolni.

Ennek az autónak a jellegzetes díszítésű C oszlopát kapja a Suzuki iM-4-es tanulmányautó szériaváltozata is, amelynél nem látszik az a sok apró változás történt. A védjegy-hivatalból származó rajzok alapján nagyobbak a fényszórók, hosszabb a motorháztető peremén lévő szellőzőnyílás, a felni átmérője jóval kisebb, de megtartotta a jellegzetes dizájnt.

A C oszlop tájékán nem olyan sarkos a hátsó ajtó, nem lap-, hanem jól megmarkolható kilincsek segítségével lehet nyitni az ajtókat. A hátulnézetet vizsgálva a hatalmas méretű pótféklámpát magába foglaló tetőspoiler eltűnése említhető változásként. A 4 méternél jóval rövidebb, ötajtós karosszériával rendelkező iM-4-es szériaváltozatát világszerte piacra dobják majd, és a hírek szerint összkerékhajtással is elérhető lesz majd.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!