A Valladolidban működő Tauro Auto Sport mindössze 30 darab V8 Spider elkészítését tervezi, ami reálisnak tűnik azt figyelembe véve, hogy egy Opel GT-t (vagy Pontiac Solstice-t) alakítanak át, és árulnak 100 000 euróért. Persze azért van némi eredménye a 2010-ben indult fejlesztésnek, hiszen alaposan átalakítják az eredetileg csak négyhengeressel (2,4-es szívó vagy 2,0 literes turbó) szerelt roadster.

Új lámpákat kap az autó, ennek megfelelően módosítják a műanyag karosszériaelemeket, elöl 19- hátul 20 colos felniket használnak, amelyek mögé az eredetinél nagyobb teljesítményű fékrendszert szerelnek. Utóbbira azért van szükség, mert motornak a GM 6,2 literes V8-asát választották, amelyhez többen is kínálnak beépítőkészletet a roadster karosszériába. A rend kedvéért a spanyolok több teljesítménynövelési lehetőséget is kínálnak a kedves ügyfélnek.

A 28,8 millió forintos alapmodell 440 lóerős – ennek nagyjából a feléből meg lehet vásárolni az ugyanezzel a motorral szerelt Camaro kabriót Magyarországon –, némi bővebben ki nem fejtett felár megfizetése után 480 lóerős, 530 lóerős vagy akár 650 lóerős teljesítményt is adnak. Utóbbi esetben már 200 000 euró, azaz közel 60 millió forintos vételárról beszélünk, és akkor még ott vannak az egyedi igények is, amelyeket szintén teljesítenek. Hatfokozatú, kézi kapcsolású vagy automatikus váltó kérhető, alapfelszerelés az önzáró differenciálmű, amivel könnyen táncba vihető a mindössze 1250 kg-os saját tömegű autó. Ollé!

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!