Ausztráliában a kereslet hiánya miatt törölték a Hilux-kínálatból a V6-os benzinmotort, de ettől még nem maradunk GR változat nélkül. A CarsGuide értesülése szerint a 2021-ben érkező új LandCruiser számára fejlesztenek egy teljesen új, V6-os turbódízelt, amelyet a japán cég más modelljei is megkapnak. Az erőforrás nyugdíjazza a jelenlegi 4,5 literes V8-as turbódízelt, a kevesebb henger és kisebb lökettérfogat ellenére legalább annak teljesítményét hozza majd – 272 lóerő és 650 Nm. Ez nemcsak a jelenlegi 2,8 literes négyhengeresen (177 LE/450 Nm) mutat túl, de a GR változat ellenfelének számító Ford Ranger Raptor (211 LE/500 Nm) tudásán is. A GR, azaz Gazoo Racing modellekkel kapcsolatban az a hitvallása a Toyotának, hogy a jelzést kiérdemlő modelleknek minden tekintetben, de különösen dinamika szempontjából felül kell múlnia az alapot jelentő típus tudását.