A Jeep Wrangler terepjáró változásán nagyon jól megfigyelhetőek az eltérő törvényi/fogyasztói preferenciák, az USA-ban az volt a legutóbbi hír, hogy már 6,4 literes szívó V8-assal is megvásárolható a típus, Európában pedig most tették kizárólagossá a tavaly nyáron bevezetett plug-in hibrid hajtást – a balkormányos piacokon.

A hálózatról tölthető hibrid hajtásnál 380 lóerő és 637 Nm a rendszerteljesítmény, és kicsit nagyobb akkumulátort is kap mostantól kezdve a Wrangler, hiszen már „több mint 50 km-es” elektromos hatótávolságot kínál. A hajtással együtt jár a 8,4 colos képátlójú, online szolgáltatásokat nyújtó Uconnect fejegység, új elem az extralistán a Sunrider Flip Top, ahol az első ülések felett vászontető található, hátul marad a műanyag keménytető.