40 évvel ezelőtt dobta piacra a Fiat a Steyr-Puch által fejlesztett összkerékhajtással szerelt Panda 4×4-et, amely a mai napig tartó sikertörténetnek bizonyult. Az évforduló alkalmából az olasz Inglourious Basterds Cycles elkészíti az ősmodell modernizált változatát.

Óriási méretű kerekeket építenek be, amelyek miatt meg kell növelni a kerékjáratok méretét, a szélesítésekhez a mintát a Lancia Delta Integrale szolgáltatta, az átalakított hűtőráccsal a Fiat Campagnola terepjárót próbálták megidézni. A nagyobb kerekek miatt javulnak a terepképességek is, erre válaszul előre és hátra is masszív védőkeretet tesznek. A technika modernizálásához tartozik, hogy az összes külső- és belső világítást LED-esre cserélik, a műszerfalat több digitális képernyővel töltik meg, légkondicionálót és hidraulikus kormányszervót is kap az autó.

A gyári 1108 köbcentis 4 hengeres helyére egy modernebb, Punto-ból származó 1242 köbcentis blokkot szerelnek, amelyet előtte teljesen felújítanak, a 75 lóerős motor teljesítményét a Newtron műhely által szállított lágyhibrid hajtással 90 lóerőre emelik. Nem nyúlnak a gyári kézi kapcsolású váltóhoz és a kapcsolható összkerékhajtáshoz. Mindössze 10 darab P4ND4 Restomod Hybrid építését tervezi az Inglourious Basterds Cycles, a vételár különösebb egyedi igények teljesítése nélkül 58 000 euró.