Vladimir Antonov egészen addig csendestárs volt a Spyker Cars nevű cégben, amíg a holland sportkocsi-gyár vételi ajánlatot nem tett a Saab autógyárra. A General Motors valamiért nem nézte jó szemmel, hogy orosz kézbe kerüljön az épp aktuális, középkategóriás padlólemeze és biztonsági fejlesztései, ezért a tulajdonostársak akkor kifizették az orosz úriember üzletrészét.

Antonov úr kedvét egyébként továbbra is szereti az autókat, amire a legjobb bizonyíték, hogy nem sokkal ezt követően megvásárolta a brit Coventry Prototype Panels nevű vállalkozást, amely első sorban kis szériás autókhoz készít alkatrészeket, másodsorban kis szériás autók gyártását is vállalja. Mivel megvolt a megfelelő háttér, megfelelő autók után nézett: megvásárolta a (rendszámos) tereprali-autókat építő Bowler céget, majd ezzel nagyjából egy időben a Spyker Cars-tól megvásárolta a sportkocsik gyártási jogát és az azok előállításához szükséges szerszámokat is.

Mindezek mellett még arra is jutott ideje, hogy a régi jó barátokkal megállapodást kössön, miszerint ő fogja majd intézni a Saab autósport-aktivitásait – ha lesz még Saab a jövőben, akkor a ralipályákra való visszatéréssel számolhatunk.

Vladimir Antonov most még egy, talán az eddigi legnagyobb skalpját szerezte meg, mégpedig a hosszú múltra és zseniális autókra visszatekintő Zagato formatervező studiót. A vételár összegét nem közölték, az olasz cég weboldalán már CPP Milan néven szerepel a vállalat neveként. Az Aston Martin V12 Zagato sorsát egyébként nem befolyásolja a változás, sőt, megerősíti annak sorozatgyártásba kerülését. A CPP és az Aston Martin régóta partnerek, jelenleg a One-77 szuperautót építi a CPP a sportkocsi-manufaktúra számára.