Még az idei első félévben befejezik a Fiat 500 Hybrid gyártását Lengyelországban, mert úgy döntöttek, nem éri meg a 2007-ben piacra dobott autót az aktuális EU-s előírásokhoz igazítani, a gyártószerszámokat Algériába viszik át, ahol az exportpiacok számára folytatják a termelést. A Tychyben található gyárban a kínai Leapmotor T03-as minimál-villanyautóját kezdik el gyártani, első körben Kínából küldött készleteket szerelnek össze. A Stellantis tavaly novemberben 1,6 milliárd dollárért vásárolt 21%-os részesedést a Leapmotorban, és megszerezte magának a jogot a márka exportpiacokon való képviseletére is.

A Leapmotor T03-ast már több európai piacon meg lehet vásárolni, 20 000 euró körüli indulóáron – ezzel a Citroën ë-C3-as alá mennek, amelynek a később érkező rövid hatótávolságú változata kerül ennyibe –, méretben a Dacia Spring Electric ellenfeléről van szó. A T03-as hossza 3620 mm, szélessége 1652 mm, magassága 1605 mm, a tengelytávolság 2400 mm. A kormány mögött 8 colos képernyő tájékoztat, a központi érintőképernyő 10 colos, a csomagtartó 210 literes, támladöntés után 508 literes. Kínában 3 hajtást kínálnak, ezek közül a legnagyobb teljesítményűt lehet ma megvásárolni az EU-ban, még nem tudni, hogy melyik hajtás(okk)al készül majd Lengyelországban az autó. A T03 200 54 LE/96 Nm teljesítményű hajtómotort és 21,6 kWh kapacitású az akkumulátor, a fedélzeti töltő 3,3 kW-os, a T03 310 75 LE/114 Nm-es hajtómotort kap 31,9 kWh kapacitású teleppel és 3,3 kW-os töltővel, a T03 403 109 LE/158 Nm teljesítményű hajtómotorral, 41,3 kWh kapacitású akkumulátorral és 6,6 kW-os fedélzeti töltővel jön, utóbbinak már van WLTP-hatótávolsága is, ami 280 km. A Leapmotor T03-as alapára Kínában 49 900 jüan (6380 euró), a legerősebb változatért legalább 69 900 jüant (8930 euró) kell fizetni.