Nagyon jól palástolja a Hyundai Bayon, hogy közeli rokona az i20-as kisautónak, az oldalajtók például csereszabatosak. A modellfrissítésnél a terepjárós vonaltól eltávolították és a személyautók világához közelítették az SUV megjelenését a korábbinál több fényezett felülettek, kevesebb ezüst betéttel. Újak a lökhárítók, elöl LED-csíkkal kötik össze a fényszórókat, és a 16-17 colos könnyűfém felniket is lecserélték. A 9 karosszériaszín közül 4 új (Lumen Grey Pearl, Meta Blue Pearl, Lucid Lime Metallic és Vibrant Blue Pearl), fekete tető is elérhető.

Szériában kap 2 darab 10,25 colos kijelzőt a kis szabadidő-autó, 2 USB-C és 1 USB-A töltőt adnak alapáron, opciós a vezetéknélküli töltő. Az utastérben izzók helyett már LED-ek világítanak, hangulatvilágítás is elérhető. Fejlesztették a vezetőtámogató rendszerek tudását, a vészféksegéd például gyalogos, kerékpáros és kanyarodás (takarásból fordul balra) felismerő funkcióval is bír, a tempomat a navigációban eltárolt adatok alapján igazodik a sebességhatárokhoz. A Hyundai Bayon motorkínálata továbbra is 2 tagú, az 1,2-es alapmotor 79 lóerős (6 799 000 Ft-tól), az 1,0 literes turbómotor 100 lóerős (7 699 000 Ft-tól).