Manapság nem teljesen piaci alapon működik az autópiac Oroszországban, például a Lada feladata lett a szentpétervári volt Nissan gyár működtetése, amelyhez partnernek a kínai FAW gyárat találták meg. Egészen pontosan a Bestune T77-est kezdték el ott gyártani Lada márkajelzéssel, mármint helyenként Lada márkajelzéssel, hiszen az eddigi autók megtartották az eredeti légzsákpárnát, középen a First Automobile Works logójával. Most pedig kiderült az is, hogy nem az a gyár által emlegetett, 6 hónapos csúszást eredményező újratanúsítás van a háttérben, hanem egy sokkal prózaibb ok: a FAW a Bestune T77-es összeszerelésére szerződött az orosz féllel, és az eredeti szerződésben nem szerepel olyan, hogy utóbbiak átmárkázzák az autót. Persze egy ilyen apróság nem szokott nagy problémát jelenteni egy felsőbb utasításra baráti országok között létrejött szerződésben. Azért lett egyáltalán említést érdemlő hír a FAW-Lada szerződésből, mert az orosz fél jelezte, hogy nem elégedett a Kínából küldött csupasz karosszériákkal, ezért szerződésmódosítást szeretne elérni, erre válaszul vetette fel a FAW, hogy először is be kéne tartani a szerződést, aztán lehet tárgyalni a részletekről…